Απαγόρευση συμβουλών και στα pitboard

    Νέα Τεχνική Οδηγία από τη FIA, διαβάστε αναλυτικά τι επιτρέπεται και τι όχι

    Οι ομάδες λίγο πριν το Grand Prix Σιγκαπούρης έλαβαν μια νέα Τεχνική Οδηγία από τη FIA η οποία αναφέρει ότι ο περιορισμός στην ενδοεπικοινωνία μεταξύ ομάδας-οδηγού ισχύει και για τα μηνύματα στο pit board, όταν ο οδηγός περνάει από την ευθεία εκκίνησης. Η FIA έχει απαγορεύσει και τυχόν κωδικοποιημένα μηνύματα προς τους οδηγούς.

    Έτσι οι οδηγοί από εδώ και πέρα, μέσα στον αγώνα, θα βασίζονται περισσότερο στο δικό τους ταλέντο και όχι στις οδηγίες της ομάδας από την τηλεμετρία.

    Κάποιες από τις απαγορεύσεις θα ισχύσουν από το Ιαπωνικό Grand Prix, όπως η ενημέρωση σχετικά με την πίεση των ελαστικών και τη φθορά των φρένων, ώστε οι ομάδες και οι οδηγοί να έχουν περιθώριο προσαρμογής. Η FIA και οι ομάδες θα συζητήσουν αναλυτικότερα το όλο θέμα στη Σιγκαπούρη ώστε να λυθούν τυχόν προβλήματα αυτού του νέου κανονισμού. Οι αντιδράσεις από την πλευρά της Mercedes δεν είναι θετικές, με τον Toto Wolff, να δηλώνει ότι θα υπάρξουν προβλήματα καθώς η Τεχνική Οδηγία δεν είναι σαφής και χρειάζονται διευκρινήσεις για αρκετές διαδικασίες.

    Οι συνομιλίες θα παρακολουθούνται και θα καταγράφονται ώστε να μην υπάρχει παραβίαση των κανονισμών. Αν υπάρξει κάποια παράβαση τότε οι αγωνοδίκες θα κρίνουν την ποινή που θα δεχθεί ο οδηγός. Πιθανόν κάποια ποινή stop&go.

    Παρακάτω ακολουθεί πίνακας που αναφέρει αναλυτικά τι επιτρέπεται και τι όχι.

    ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
    Επιβεβαίωση ότι ο οδηγός άκουσε το μήνυμα.
    Χρόνος γύρου ή επιμέρους τμήματος της πίστας
    Χρόνος ανταγωνιστή
    Διαφορά από ανταγωνιστή κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών ή του αγώνα
    Μηνύματα όπως: «πίεσε σκληρά», «πίεσε τώρα», «ο αγώνας σου είναι με τον xx» και σχετικά μηνύματα.
    Ενημέρωση σχετικά με την κίνηση στις ελεύθερες δοκιμές ή στον αγώνα.
    Ενημέρωση σχετικά με τη διαφορά από άλλα μονοθέσια στις κατατακτήριες ώστε να μπορέσει ο οδηγός να ολοκληρώσει καθαρό γύρο.
    Ενημέρωση για πιθανό κλατάρισμα.
    Επιλογή ελαστικών για το επόμενο pitstop.
    Ενημέρωση σχετικά με το πόσους γύρους έχει κάνει κάποιος ανταγωνιστής με τα ελαστικά του κατά τη διάρκεια του αγώνα.
    Ενημέρωση σχετικά με το τι ελαστικά χρησιμοποιεί κάποιος ανταγωνιστής.
    Ενημέρωση σχετικά με την πιθανή στρατηγική κάποιου ανταγωνιστή.
    Ενημέρωση για κίτρινες σημαίες, μπλε, είσοδο Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα ή άλλες ενημερώσεις για προφύλαξη.
    ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ
    Ενημέρωση σχετικά με τον χρόνο κάποιου ανταγωνιστή σε επιμέρους τμήματα της πίστας, και ενημέρωση για το που είναι πιο γρήγορος ή πιο αργός.
    Ενημέρωση για ρυθμίσεις στον κινητήρα.
    Ενημέρωση για ρυθμίσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων.
    Ενημέρωση σχετικά με την σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (από το Ιαπωνικό GP και μετά).
    Ενημέρωση σχετικά με την σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (από το Ιαπωνικό GP και μετά).
    Ενημέρωση για ρυθμίσεις στην ροή καυσίμου (εκτός κι αν ζητηθεί από τους αγωνοδίκες).
    Ενημέρωση σχετικά με το πόσο οικονομία πρέπει να γίνει στα καύσιμα.
    Ενημέρωση σχετικά με το πόσο οικονομία πρέπει να γίνει στα καύσιμα.
    Ενημέρωση για ρυθμίσεις στο διαφορικό.
    Ρυθμίσεις για τον συμπλέκτη γενικότερα αλλά και ειδικότερα στην εκκίνηση του αγώνα και στα pitstop.
    Ενημέρωση για burn-out στα ελαστικά πριν την εκκίνηση του αγώνα.
    Ενημέρωση για ρυθμίσεις στην κατανομή πέδησης, ή στο σύστημα brake by wire.
    Ενημέρωση για την φθορά των φρένων ή την θερμοκρασία (από το Ιαπωνικό GP και μετά)
    Ενημέρωση του οδηγού για επιλογή των προεπιλεγμένων ρυθμίσεων (εκτός κι αν το μονοθέσιο αντιμετωπίζει πρόβλημα)
    Ερώτηση του οδηγού σχετικά με ρυθμίσεις και τρόπο οδήγησης. πχ «Χρησιμοποιώ τις σωστές ρυθμίσεις για την ροπή;»
    Οποιοδήποτε μήνυμα το οποίο είναι κωδικοποιημένο

    Σχόλια

    Σχόλια