Επετειακό Μοντέλο Gold Wing F6B – 40 Χρόνια Παραγωγής

    Η Honda γιορτάζει τα 40 χρόνια Goldwing με μια επετειακή έκδοση

    Δελτίο Τύπου

    Γυμνή, μακριά και χαμηλή, σε κλασικό στυλ Bagger, αλλά με εντελώς δική της άποψη, η επετειακή Gold Wing F6B που τιμά 40 χρόνια παραγωγής αποκτά cruise control, όπισθεν, αναμνηστικά σήματα και μοναδική βαφή matt bullet silver.

    Περιεχόμενα:
    1 Εισαγωγή
    2 Παρουσίαση
    3 Κύρια χαρακτηριστικά
    4 Αξεσουάρ
    5 Τεχνικά Χαρακτηριστικά
    1. Εισαγωγή

    Η τάση για μοτοσυκλέτες Bagger υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλής την τελευταία δεκαετία. Η εν λόγω φιλοσοφία θέλει τις πλήρως ντυμένες μοτοσυκλέτες να ‘γδύνονται’ διατηρώντας μόνο ένα ζευγάρι τσάντες πίσω, κοντή ζελατίνα και μικρό φέρινγκ.

    Πρόκειται για την παρουσίαση μιας γνήσιας, custom προσέγγισης στην παραδοσιακή αρένα των μοτοσυκλετών τουρισμού, με ένα συνδυασμό cool αξιοπιστίας, γνήσιας πρακτικότητας και φρέσκου, συναρπαστικού στυλ εμπνευσμένου από τις ανάγκες μιας νεώτερης γενιάς αναβατών.

    Το 2013, η Honda αποκάλυψε μία νέα γενιά Gold Wing που προστέθηκε στο απαράμιλλο αρχικό μοντέλο. Η Gold Wing F6B ήταν γυμνή, κομψή και άνετη, μισή custom, μισή cruiser. Αλλά η Gold Wing F6B ήταν μία πραγματική Bagger, μία μοτοσυκλέτα τουρισμού με ουσία και έναν απίστευτα ψυχωμένο, επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα – κόσμημα της Honda.

    Στο πλαίσιο της 40ής επετείου από την έναρξη παραγωγής της Gold Wing, η 2015 Gold Wing F6B προσφέρει δύο σημαντικά νέα στοιχεία ως απάντηση στις επιθυμίες των ιδιοκτητών, μαζί με αναμνηστικά σήματα και μοναδικά κλειδιά, σηματοδοτώντας αυτό το ξεχωριστό ορόσημο.
    2. Παρουσίαση

    Ο κινητήρας 1832cc της Gold Wing F6B είναι αναμφίβολα έργο τέχνης, αλλά στην πραγματικότητα το στυλ της Gold Wing F6B είναι το πρώτο οπτικό ερέθισμα που μαγνητίζει την προσοχή. Η κοντή ζελατίνα, οι χυτές γραμμές από μπροστά μέχρι πίσω και – για το 2015 – η νέα βαφή Matt Bullet Silver Metallic, με φόντο το μαύρο πλαίσιο, το πιρούνι, το ψαλίδι και τους τροχούς, χαρίζει στη μεγαλύτερη Bagger της Honda μία αέρινη, cool παρουσία. Αποκλειστικές σέλες προσφέρουν άνεση και υποστήριξη σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων γα αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ το ηχοσύστημα 4 ηχείων εγγυάται ηχητικές απολαύσεις από το RDS στερεοφωνικό σύστημα.

    Σχόλια των ιδιοκτητών οδήγησαν σε δύο αναβαθμίσεις εξοπλισμού για το 2015. H όπισθεν αποτελεί πλέον εργοστασιακό εξοπλισμό της Gold Wing F6B. Με έλεγχο από το δεξιό γκριπ και λειτουργία μέσω της ηλεκτρικής μίζας, η όπισθεν βοηθά τον αναβάτη να ξεπαρκάρει τη μοτοσυκλέτα του από χώρο στάθμευσης σε ανηφόρα, ανεξάρτητα από την ύπαρξη συνεπιβάτη. Η δεύτερη προσθήκη – ηλεκτρονικό cruise control – αυξάνει τα επίπεδα άνεσης σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.

    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών παρέχει ακαμψία και διασφαλίζει άριστο χειρισμό της μοτοσυκλέτας όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι 45mm με μηχανισμό αντιβύθισης και η πίσω ανάρτηση Pro-Link. Ένα σύστημα πέδησης Dual Combined ABS παρέχει ταχεία και ασφαλή ελκτική ισχύ σε ποικίλες οδικές επιφάνειες και συνθήκες.

    Έχοντας κατασκευαστεί για να κινείται με άνεση σε περιβάλλον πόλης και στον ανοιχτό δρόμο, η 2015 Gold Wing F6B είναι 29kg ελαφρύτερη από την Gold Wing GL1800 έχοντας ωστόσο παρόμοιο πλαίσιο, ισχύ και εντυπωσιακή καμπύλη ροπής. Αν προσθέσουμε τη γοητευτική εμφάνιση και μία παρουσία που δεν περνά απαρατήρητη στο δρόμο – συν τα σήματα της 40ής επετείου εξωτερικά και πίσω από το φέρινγκ έχουμε ένα εργαλείο που υπόσχεται μία ξεχωριστή εμπειρία για τους αναβάτες του.
    3. Κύρια Χαρακτηριστικά

    3.1 Κινητήρας

    Λίγοι αναβάτες θα ξεχάσουν την πρώτη τους εμπειρία από αυτό το συναρπαστικό μοτέρ – η ομαλή απόδοση ισχύος και ο καταιγισμός ροπής γίνονται γρήγορα εθιστικά.

    Με ακριβές μίγμα καυσίμου/αέρα που παρέχει το σύστημα ψεκασμού PGM-FI, ο επίπεδος 12βάλβιδος εξακύλινδρος κινητήρας SOHC με κυβισμό 1832 cc έχει διάμετρο και διαδρομή 74mm x 71mm, αναλογία συμπίεσης 9.8:1 και αποδίδει ροπή 167Nm στις 4,000rpm, με ισχύ 87kW στις 5,500rpm. Το πεντατάχυτο κιβώτιο περιλαμβάνει μία μακριά τελευταία σχέση (overdrive) ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα.

    Για το 2015, τα εσωτερικά διαφράγματα της εξαγωγής της F6B έχουν ανασχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν μια ‘διπλή ηχητική προσωπικότητα’ που θυμίζει την Gold Wing F6C power cruiser – ένας βρυχηθμός στις χαμηλές στροφές που εξελίσσεται σε υψίσυχνο κρεσέντο στον κόφτη.

    Για βελτιωμένες περιβαλλοντικές επιδόσεις πέρα από τη μείωση της οξείδωσης των άκαυστων καυσαερίων μέσω του συστήματος ψεκασμού αέρα, το HECS3 (Honda Evolution Catalysing System 3) χρησιμοποιεί τριοδικό καταλύτη και μειώνει τα επίπεδα εκπομπών οξειδίων του αζώτου, υδρογονανθράκων και μονοξειδίου του άνθρακα.
    3.2 Πλαίσιο

    Η Υπολογιστική Ρευστοδυναμική CFD (Computational Fluid Dynamics) έπαιξε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του πάνω φέρινγκ της Gold Wing F6B, ενώ τα σκούρα εξαρτήματα (με ένα συνδυασμό ματ μαύρου και σκούρων μεταλλικών στρωμάτων) όπως οι τροχοί, ο κινητήρας, το πιρούνι, το πλαίσιο και κάτω τμήματα αναδεικνύουν την εντυπωσιακή ασημί βαφή Matt Bullet Silver Metallic (διαθέσιμη μόνο με την F6B), τονίζοντας τις χαμηλές γραμμές.

    Η κοντή ζελατίνα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μία αίσθηση ελευθερίας και παράλληλα να προστατεύει επαρκώς από τον αέρα και τη βροχή. Μεγαλύτερα στρογγυλά όργανα με δείκτες LCD από κάτω παρέχουν σχετικές πληροφορίες σε ευανάγνωστη μορφή, με στυλ και ποιότητα Gold Wing.

    Δύο πίσω τσάντες που κλειδώνουν και ένα πρακτικό ράφι στην κεντρική κονσόλα παρέχουν άφθονο αποθηκευτικό χώρο. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 25 L, συμπεριλαμβανομένων 4,4 L της ρεζέρβας. Η σέλα για τον αναβάτη και το συνεπιβάτη προσφέρει άνεση επιπέδου ανοιχτού αυτοκινήτου. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του άνετα μαρσπιέ για τα πόδια και μαύρες αλουμινένιες χειρολαβές.

    Για ηχητικές απολαύσεις, το στερεοφωνικό ηχοσύστημα τεσσάρων ηχείων τοποθετείται μπροστά από τον αναβάτη και προσφέρει καθαρότητα ήχου και δυνατή απόδοση μπάσων. Επίσης, υποστηρίζει τη συνδεσιμότητα iPod ή USB Flash Drive, και αναπαράγει μουσική μέσω MP3, WMA ή AAC.

    Η Gold Wing F6B είναι μία ευέλικτη μοτοσυκλέτα. Είναι ευκίνητη στη κυκλοφοριακή συμφόρηση των πόλεων και απολαυστική σε δρόμους με στροφές, ενώ κινείται με εκπληκτική άνεση στον αυτοκινητόδρομο. Το πλαίσιο δύο δοκών που κατασκευάζεται από ελαφριά αλουμινένια τμήματα σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους του κινητήρα διασφαλίζουν θαυμάσια οδική συμπεριφορά σε όλες – και κυρίως στις αργές – ταχύτητες (ο ίδιος ο κινητήρας λειτουργεί και σαν φέρον τμήμα του πλαισίου). Το τηλεσκοπικό πιρούνι 45 mm διαθέτει σύστημα αντιβύθισης, ενώ το αμορτισέρ της Pro-Link ρυθμίζεται μηχανικά για την προφόρτιση του ελατηρίου.

    Η γωνία κάστερ είναι 29,15° και το ίχνος 109mm. Οι συνολικές διαστάσεις του είναι (L-ΜΗΚΟΣ) 2605mm × (W-ΠΛΑΤΟΣ) 945mm × (H-ΥΨΟΣ) 1255mm με μεταξόνιο 1.690mm και βάρος με όλα τα υγρά 392kg.

    Το Dual Combined ABS (C-ABS) ελέγχει τους δύο πλευστούς εμπρός δίσκους 296mm με δαγκάνες τριών εμβόλων, και τον πίσω αεριζόμενο δίσκο 316mm με δαγκάνα τριών εμβόλων ώστε να κατανέμει ομοιόμορφα τις δυνάμεις πέδησης, με την υποστήριξη του ABS σε υγρές ή ολισθηρές συνθήκες.
    Ένας 5άκτινος εμπρός τροχός 18 ιντσών από χυτό αλουμίνιο, κοίλης διατομής φορά ελαστικό 130/70-R18, ενώ για τον πίσω 5άκτινο τροχός 16 ιντσών με κοίλη διατομή το ελαστικό έχει διάσταση 180/60 R16.
    4. Αξεσουάρ

    Μεταξύ των πολλών αξεσουάρ που διατίθενται για την Gold Wing F6B είναι:

    • Θερμαινόμενα γκριπ 5 θέσεων.
    • Υψηλότερη ζελατίνα
    • Πλάτη
    • Σχάρα
    • Κεντρικό σταντ
    • Προβολείς ομίχλης LED
    • Χρωμιωμένα αντίβαρα τιμονιού
    • Χρωμιωμένη προέκταση εμπρός φτερού
    • Χρωμιωμένα καλύμματα δισκόφρενα
    • Χρωμιωμένο κάλυμμα έδρασης ψαλιδιού
    • Χρωμιωμένο πλαϊνό σταντ
    • Κουκούλα
    Σημείωση: Περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.hondanews.eu/en/motorcyclepresspackdetail/?id=4203&mode=image

    5. Τεχνικά Χαρακτηριστικά
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    Τύπος Υγρόψυκτος τετράχρονος 12 βάλβιδος, εξακύλινδρος επίπεδος SOHC
    Κυβισμός 1832cc
    Βαλβίδες ανά κύλινδρο 2
    Διάμετρος  Διαδρομή 74 x 71 mm
    Αναλογία συμπίεσης 9.8: 1
    Μέγιστη Ισχύς 118hp/5,500rpm (95/1/EC)
    Μέγιστη Ροπή 167Nm/4,000rpm (95/1/EC)
    Χωρητικότητα Λαδιού 4.6L
    ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
    Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI με αυτόματο τσοκ
    Διάμετρος πεταλούδας γκαζιού 40mm
    Φίλτρο αέρα Υγρό, χάρτινο φίλτρο τύπου φυσιγγίου
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 25 L (συμπ. ρεζέρβας 4,4 L με σχετική ενδεικτική λυχνία)
    Κατανάλωση καυσίμου 15.38km/l (WMTC mode)
    ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
    Ανάφλεξη Ψηφιακή, ελεγχόμενη από εγκέφαλο, με ηλεκτρονική προπορεία (αβάνς)
    Μπαταρία 12V/20AH
    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια
    Κιβώτιο 5 τάχυτο (συμπερ. overdrive. Συν ηλεκτρική όπισθεν)
    Σχέση τελικής μετάδοσης 2.750 (33/12)
    Τελική Μετάδοση Κλειστός άξονας
    ΠΛΑΙΣΙΟ
    Τύπος Αλουμινένιο, τύπου διαμαντιού, διπλής δοκού
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Διαστάσεις (LWH) 2.630mm x 945mm x 1,455mm
    Μεταξόνιο 1,690mm
    Γωνία Κάστερ 29° 15′
    Ίχνος 109mm
    Κύκλος Στροφής 3.3m
    Ύψος Σέλας 725mm
    Απόσταση από το έδαφος 125mm
    Βάρος (πλήρως υγρών)
    392kg
    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός
    Τηλεσκοπικό πιρούνι 45mm με σύστημα αντιβύθισης.
    Πίσω
    Pro-Link Pro-Arm με ηλεκτρικά ελεγχόμενη ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομής 105mm
    ΤΡΟΧΟΙ
    Εμπρός 5άκτινος από χυτό αλουμίνιο
    Πίσω 5άκτινος από χυτό αλουμίνιο
    Διάσταση Εμπρός Ζάντας
    18 x MT3.5
    Διάσταση Πίσω Ζάντας
    16 x MT5
    Εμπρός Ελαστικό
    130/70 R18 (63H)
    Πίσω Ελαστικό
    180/60 R16 (74H)
    ΦΡΕΝΑ
    Τύπος Συστήματος Dual Combined ABS
    Εμπρός
    Δύο πλευστοί δίσκοι 296 x 4.5mm με δαγκάνες 3 εμβόλων και μεταλλικά τακάκια.
    Πίσω
    Αεριζόμενος δίσκος 316 x 11mm με δαγκάνα 3-εμβόλων και μεταλλικά τακάκια.
    Όλες οι προδιαγραφές είναι προκαταρκτικές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.

    Σχόλια

    Σχόλια