Qualy GP Ιταλίας: Επιστροφή στην pole για Hamilton

    Ο Βρετανός δεν άφησε περιθώρια στον Rosberg σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση με μία προσπάθεια. Στο 2-3 οι Rosberg, Bottas

    Ο Lewis Hamilton επέστρεψε στην pole position σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιταλικού Grand Prix. Ο Βρετανός δεν άφησε πολλά περιθώρια στον Nico Rosberg ανεβάζοντας από την αρχή πολύ ψηλά τον πήχη. Ο Hamilton θα εκκινήσει από την πρώτη θέση, κάτι που είχε να κάνει από το Ισπανικό GP. Ο Rosberg συμπλήρωσε το 1-2 της Mercedes, 2 δέκατα πίσω. Ο Valtteri Bottas σημείωσε την 3η ταχύτερη επίδοση δείχνοντας πως η Williams μπορεί ένα δυνατό αποτέλεσμα στον αγώνα. Στις πρώτες 6 θέσεις βρέθηκαν 6 μονοθέσια με κινητήρα Mercedes κι αυτό είναι ένα μικρό δείγμα του τι θα ακολουθήσει αύριο.

    Μετά από αρκετό καιρό είχαμε στεγνές κατατακτήριες με τον ήλιο να λάμπει στον ουρανό της Monza. Η θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα στους 25 βαθμούς και στην επιφάνεια της ασφάλτου στους 44.

    Όταν άναψε το πράσινο φως για το Q1, δεν υπήρξαν καθυστερήσεις και οι οδηγοί βγήκαν αμέσως στην πίστα. Μέσα σε αυτούς που βγήκαν από την αρχή ήταν ο Rosberg, του οποίου το κιβώτιο ταχυτήτων διορθώθηκε χωρίς να χρειαστεί αλλαγή. Η Mercedes δήλωσε ότι υπήρχε ηλεκτρικό πρόβλημα.

    Στα πρώτα λεπτά όλοι εκτός των Caterham, Lotus και Marussia ήταν με τη σκληρή γόμα, αυτός που έδινε τον ρυθμό ήταν ο Rosberg. Όμως ο team-mate του κινήθηκε ταχύτερα στη συνέχεια παίρνοντας τα ηνία. Ο Massa ήταν ο επόμενος που πήρε τα ηνία της κατάταξης βελτιώνοντας κατά μερικά χιλιοστά τον χρόνο του Hamilton. Ο Βραζιλιάνος όμως δεν κατάφερε να το χαρεί πολύ διότι οι δύο Mercedes ανέβασαν ρυθμό και έκαναν ξανά το 1-2. Η μάχη στην τριάδα ήταν πολύ σφιχτή με μερικά χιλιοστά να τους χωρίζουν.

    Στα τελευταία λεπτά του Q1 πολλοί οδηγοί δοκίμασαν με τη μέση γόμα, αλλά αυτό δεν άλλαξε την κατάταξη ψηλά με τους Hamilton, Rosberg και Massa να είναι οι τρείς ταχύτεροι. Στην ουρά του grid οι Marussia, Lotus και Sauber πάλεψαν για να συνεχίσουν. Τελικά εκτός έμειναν οι Caterham, Marussia και Lotus. Ο Kvyat έχει ποινή 10 θέσεων για αλλαγή κινητήρα, κι ο Ericcson θα εκκινήσει από το pitlane καθώς δεν έκοψε ταχύτητα σε κίτρινες σημαίες που είδε στο FP3.

    Στο Q2 οι οδηγοί βγήκαν αμέσως με τη μέση γόμα. O Hulkenberg ήταν αυτός που έκανε την αρχή και πίσω του ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Η Mercedes πήρε από νωρίς τα ηνία, με τον Rosberg να σημειώνει την ταχύτερη επίδοση. Πίσω από τον Γερμανό βρέθηκε το δίδυμο της Williams, με τον Bottas 2ο και τον Massa 3o. Η κατάταξη στη συνέχεια άλλαξε λίγο καθώς σημείωσε χρόνο ο Hamilton. Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος του team-mate του, κατά 1 δέκατο, και πέρασε στην κορυφή. Έτσι στο Q2 είχαμε 1-2 της Mercedes και 3-4 της Williams.

    Οι Raikkonen, Magnussen, Ricciardo, Kvyat και Perez ήταν αυτοί που πάλεψαν για τις τελευταίες θέσεις της 10άδας στα τελευταία λεπτά του Q2. Όταν έπεσε η καρό σημαία ο μεγάλος χαμένος ήταν ο Raikkonen ο οποίος έμεινε εκτός Q3. Μαζί με τον Φινλανδό έμειναν οι: Gutierrez, Sutil, Hulkenberg, Vergne και Kvyat.

    Όταν άναψε το πράσινο φως για το Q3 ο Perez ήταν αυτός που έκανε την αρχή, οι υπόλοιποι δε βιάστηκαν να βγουν και έμειναν για λίγα λεπτά στα pit. Η εικόνα που είδαμε στο Q1 και Q2 επιβεβαιώθηκε και στο Q3. Mercedes και Williams στις 4 πρώτες θέσεις.

    Στην πρώτη σειρά η μάχη μεταξύ των Hamilton και Rosberg δεν ήταν τόσο σφιχτή όσο θα περιμέναμε. Ο Hamilton χρειάστηκε μόλις μια προσπάθεια για να πάρει την pole position. Ο Rosberg όσο κι αν προσπάθησε δεν κατάφερε να πλησιάσει περισσότερο από 2 δέκατα.

    Ο κινητήρας της Mercedes κάτω από το κάλυμμα της Williams επέτρεψε στην ομάδα μια πολύ δυνατή εμφάνιση. Οι Bottas και Massa έκαναν το 3-4 αντίστοιχα και τώρα στοχεύουν σε ένα δυνατό τερματισμό την Κυριακή.

    Ο κινητήρας τελικά έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο. Στην 3η σειρά εκκίνησης βρέθηκαν οι δύο McLaren των Magnussen και Button στο 5-6 αντίστοιχα. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Alonso, Vettel, Ricciardo και Perez.

    Η δράση συνεχίζεται την Κυριακή στις 15:00.

    Αποτελέσματα

    Θέση#ΌνομαΟμάδαQ3Q2Q1Γύροι
    144   L. HAMILTON   Mercedes1:24.1091:24.5601:25.36320
    26   N. ROSBERG   Mercedes1:24.3831:24.6001:25.49319
    377   V. BOTTAS   Williams Mercedes1:24.6971:24.8581:26.01216
    419   F. MASSA   Williams Mercedes1:24.8651:25.0461:25.52817
    520   K. MAGNUSSEN   McLaren Mercedes1:25.3141:25.9731:26.33718
    622   J. BUTTON   McLaren Mercedes1:25.3791:25.6301:26.32818
    714   F. ALONSO   Ferrari1:25.4301:25.5251:26.51417
    81   S. VETTEL   Red Bull Renault1:25.4361:25.7691:26.63118
    93   D. RICCIARDO   Red Bull Renault1:25.7091:25.9461:26.72117
    1011   S. PEREZ   Force India Mercedes1:25.9441:25.8631:26.56923
    1126   D. KVYAT   Toro Rosso Renault1:26.0701:26.26116
    127   K. RAIKKONEN   Ferrari1:26.1101:26.68913
    1325   J. VERGNE   Toro Rosso Renault1:26.1571:26.14015
    1427   N. HULKENBERG   Force India Mercedes1:26.2791:26.37118
    1599   A. SUTIL   Sauber Ferrari1:26.5881:27.03417
    1621   E. GUTIERREZ   Sauber Ferrari1:26.6921:26.99917
    1713   P. MALDONADO   Lotus Renault1:27.5208
    188   R. GROSJEAN   Lotus Renault1:27.6325
    1910   K. KOBAYASHI   Caterham Renault1:27.6719
    2017   J. BIANCHI   Marussia Ferrari1:27.7388
    214   M. CHILTON   Marussia Ferrari1:28.2478
    229   M. ERICSSON   Caterham Renault1:28.5629

    Σχόλια

    Σχόλια