Qualy GP Ιταλίας: Επιστροφή στην pole για Hamilton

Ο Βρετανός δεν άφησε περιθώρια στον Rosberg σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση με μία προσπάθεια. Στο 2-3 οι Rosberg, Bottas

Ο Lewis Hamilton επέστρεψε στην pole position σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιταλικού Grand Prix. Ο Βρετανός δεν άφησε πολλά περιθώρια στον Nico Rosberg ανεβάζοντας από την αρχή πολύ ψηλά τον πήχη. Ο Hamilton θα εκκινήσει από την πρώτη θέση, κάτι που είχε να κάνει από το Ισπανικό GP. Ο Rosberg συμπλήρωσε το 1-2 της Mercedes, 2 δέκατα πίσω. Ο Valtteri Bottas σημείωσε την 3η ταχύτερη επίδοση δείχνοντας πως η Williams μπορεί ένα δυνατό αποτέλεσμα στον αγώνα. Στις πρώτες 6 θέσεις βρέθηκαν 6 μονοθέσια με κινητήρα Mercedes κι αυτό είναι ένα μικρό δείγμα του τι θα ακολουθήσει αύριο.

Μετά από αρκετό καιρό είχαμε στεγνές κατατακτήριες με τον ήλιο να λάμπει στον ουρανό της Monza. Η θερμοκρασία στην ατμόσφαιρα στους 25 βαθμούς και στην επιφάνεια της ασφάλτου στους 44.

Όταν άναψε το πράσινο φως για το Q1, δεν υπήρξαν καθυστερήσεις και οι οδηγοί βγήκαν αμέσως στην πίστα. Μέσα σε αυτούς που βγήκαν από την αρχή ήταν ο Rosberg, του οποίου το κιβώτιο ταχυτήτων διορθώθηκε χωρίς να χρειαστεί αλλαγή. Η Mercedes δήλωσε ότι υπήρχε ηλεκτρικό πρόβλημα.

Στα πρώτα λεπτά όλοι εκτός των Caterham, Lotus και Marussia ήταν με τη σκληρή γόμα, αυτός που έδινε τον ρυθμό ήταν ο Rosberg. Όμως ο team-mate του κινήθηκε ταχύτερα στη συνέχεια παίρνοντας τα ηνία. Ο Massa ήταν ο επόμενος που πήρε τα ηνία της κατάταξης βελτιώνοντας κατά μερικά χιλιοστά τον χρόνο του Hamilton. Ο Βραζιλιάνος όμως δεν κατάφερε να το χαρεί πολύ διότι οι δύο Mercedes ανέβασαν ρυθμό και έκαναν ξανά το 1-2. Η μάχη στην τριάδα ήταν πολύ σφιχτή με μερικά χιλιοστά να τους χωρίζουν.

Στα τελευταία λεπτά του Q1 πολλοί οδηγοί δοκίμασαν με τη μέση γόμα, αλλά αυτό δεν άλλαξε την κατάταξη ψηλά με τους Hamilton, Rosberg και Massa να είναι οι τρείς ταχύτεροι. Στην ουρά του grid οι Marussia, Lotus και Sauber πάλεψαν για να συνεχίσουν. Τελικά εκτός έμειναν οι Caterham, Marussia και Lotus. Ο Kvyat έχει ποινή 10 θέσεων για αλλαγή κινητήρα, κι ο Ericcson θα εκκινήσει από το pitlane καθώς δεν έκοψε ταχύτητα σε κίτρινες σημαίες που είδε στο FP3.

Στο Q2 οι οδηγοί βγήκαν αμέσως με τη μέση γόμα. O Hulkenberg ήταν αυτός που έκανε την αρχή και πίσω του ακολούθησαν και οι υπόλοιποι. Η Mercedes πήρε από νωρίς τα ηνία, με τον Rosberg να σημειώνει την ταχύτερη επίδοση. Πίσω από τον Γερμανό βρέθηκε το δίδυμο της Williams, με τον Bottas 2ο και τον Massa 3o. Η κατάταξη στη συνέχεια άλλαξε λίγο καθώς σημείωσε χρόνο ο Hamilton. Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος του team-mate του, κατά 1 δέκατο, και πέρασε στην κορυφή. Έτσι στο Q2 είχαμε 1-2 της Mercedes και 3-4 της Williams.

Οι Raikkonen, Magnussen, Ricciardo, Kvyat και Perez ήταν αυτοί που πάλεψαν για τις τελευταίες θέσεις της 10άδας στα τελευταία λεπτά του Q2. Όταν έπεσε η καρό σημαία ο μεγάλος χαμένος ήταν ο Raikkonen ο οποίος έμεινε εκτός Q3. Μαζί με τον Φινλανδό έμειναν οι: Gutierrez, Sutil, Hulkenberg, Vergne και Kvyat.

Όταν άναψε το πράσινο φως για το Q3 ο Perez ήταν αυτός που έκανε την αρχή, οι υπόλοιποι δε βιάστηκαν να βγουν και έμειναν για λίγα λεπτά στα pit. Η εικόνα που είδαμε στο Q1 και Q2 επιβεβαιώθηκε και στο Q3. Mercedes και Williams στις 4 πρώτες θέσεις.

Στην πρώτη σειρά η μάχη μεταξύ των Hamilton και Rosberg δεν ήταν τόσο σφιχτή όσο θα περιμέναμε. Ο Hamilton χρειάστηκε μόλις μια προσπάθεια για να πάρει την pole position. Ο Rosberg όσο κι αν προσπάθησε δεν κατάφερε να πλησιάσει περισσότερο από 2 δέκατα.

Ο κινητήρας της Mercedes κάτω από το κάλυμμα της Williams επέτρεψε στην ομάδα μια πολύ δυνατή εμφάνιση. Οι Bottas και Massa έκαναν το 3-4 αντίστοιχα και τώρα στοχεύουν σε ένα δυνατό τερματισμό την Κυριακή.

Ο κινητήρας τελικά έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο. Στην 3η σειρά εκκίνησης βρέθηκαν οι δύο McLaren των Magnussen και Button στο 5-6 αντίστοιχα. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Alonso, Vettel, Ricciardo και Perez.

Η δράση συνεχίζεται την Κυριακή στις 15:00.

Αποτελέσματα

Θέση # Όνομα Ομάδα Q3 Q2 Q1 Γύροι
1 44    L. HAMILTON    Mercedes 1:24.109 1:24.560 1:25.363 20
2 6    N. ROSBERG    Mercedes 1:24.383 1:24.600 1:25.493 19
3 77    V. BOTTAS    Williams Mercedes 1:24.697 1:24.858 1:26.012 16
4 19    F. MASSA    Williams Mercedes 1:24.865 1:25.046 1:25.528 17
5 20    K. MAGNUSSEN    McLaren Mercedes 1:25.314 1:25.973 1:26.337 18
6 22    J. BUTTON    McLaren Mercedes 1:25.379 1:25.630 1:26.328 18
7 14    F. ALONSO    Ferrari 1:25.430 1:25.525 1:26.514 17
8 1    S. VETTEL    Red Bull Renault 1:25.436 1:25.769 1:26.631 18
9 3    D. RICCIARDO    Red Bull Renault 1:25.709 1:25.946 1:26.721 17
10 11    S. PEREZ    Force India Mercedes 1:25.944 1:25.863 1:26.569 23
11 26    D. KVYAT    Toro Rosso Renault 1:26.070 1:26.261 16
12 7    K. RAIKKONEN    Ferrari 1:26.110 1:26.689 13
13 25    J. VERGNE    Toro Rosso Renault 1:26.157 1:26.140 15
14 27    N. HULKENBERG    Force India Mercedes 1:26.279 1:26.371 18
15 99    A. SUTIL    Sauber Ferrari 1:26.588 1:27.034 17
16 21    E. GUTIERREZ    Sauber Ferrari 1:26.692 1:26.999 17
17 13    P. MALDONADO    Lotus Renault 1:27.520 8
18 8    R. GROSJEAN    Lotus Renault 1:27.632 5
19 10    K. KOBAYASHI    Caterham Renault 1:27.671 9
20 17    J. BIANCHI    Marussia Ferrari 1:27.738 8
21 4    M. CHILTON    Marussia Ferrari 1:28.247 8
22 9    M. ERICSSON    Caterham Renault 1:28.562 9

Σχόλια

Σχόλια