Εσύ τι λες: GP Ουγγαρίας, ένας αγώνας να τον πιείς στο ποτήρι

    Γι’ αυτό εμείς οι petrolheads θα αγαπάμε για πάντα την F1. Για την απρόβλεπτη εξέλιξή της, για τις δυνατές μάχες, αλλά και για το τρομερό θέαμα που μας χαρίζει και μας τα πρόσφερε όλα απλόχερα σήμερα μετά από καιρό. Σε έναν αγώνα όπου παραδοσιακά μας προσφέρει θέαμα αρκετές φορές αλλά και σε συνδυασμό με τα τερτίπια του καιρού. Στο «Μονακό χωρίς μπαριέρες» – στην Ουγγαρία.

    Μεγάλος νικητής ο Ricciardo όπου στην πρώτη του χρονιά σε μεγάλη ομάδα έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να κατατροπώσει τον teammate του και πρωταθλητή Sebastian Vettel. Σε μια χρονιά όπου δεν κυριαρχεί η Red Bull και έχει την πρωτοκαθεδρία πανηγυρικά μέχρι στιγμής η Μercedes, κατόρθωσε να πετύχει 2 νίκες και να θυμίσει λίγο Berger από το 1988 απέναντι στην ανίκητη τότε McLaren Ηonda MP4-14 με τους Senna και Berger. Τώρα όμως το κατορθώνει απέναντι σε 2 ισάξιους οδηγούς οι οποίοι διαθέτουν το καλύτερο μονοθέσιο για φέτος, την Μercedes.

    Η στρατηγική της Red Bull κι η οδήγηση του Ricciardo θύμισαν λίγο τη νίκη του Webber με τους ταύρους το 2010 αλλά και του Schumacher το 1998 στην ίδια πίστα. Άξιος…

    Fernando (Alonso), μετά τον Schumacher είσαι ο καλύτερος οδηγός που έχει περάσει απ’ τη Ferrari και ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός στο σπορ τα τελευταία 7 χρόνια. Είσαι στην πιο ιστορική ομάδα του σπορ, έχεις ένα από τα χειρότερα μονοθέσια για μεγάλη ομάδα στο grid, τους χειρότερους μηχανικούς και team μέσα στην ομάδα κι έναν teammate ο οποίος σε συνδυασμό με τα πολλά προβλήματα του μονοθεσίου, δεν ξέρει που πατάει και που βρίσκεται. Έχοντας επί 15 γύρους τα μαλακά σου λάστιχα διαλυμένα, κατάφερες τελικά να πάρεις τη 2η θέση ενώ διεκδικούσες στα ίσια τη νίκη απέναντι σε δύσκολες συνθήκες και σε 2 άξιους πιλότους, τον πρωταθλητή Lewis Hamilton και τον ταλαντούχο Daniele Ricciardo. Είναι κρίμα να μην πάρεις ένα πρωτάθλημα με το αλογάκι πάνω στο κόκκινο μονοθέσιο. Μια ομάδα μόνος σου είσαι με μεγάλα cojones, μαεστρική και τσαμπουκαλεμένη οδήγηση και μεσογειακό οδηγικό ταπεραμέντο. RESPECT.

    Όσο για τον Hamilton… Είσαι ένας από τους κορυφαίους οδηγούς της τελευταίας δεκαετίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Γιατί; Το να ξεκινάς για άλλη μια φορά πολύ πίσω και από το pitlane για την ακρίβεια, με λίγη τύχη βέβαια να καταβροχθίζεις τους αντιπάλους σαν πιόνια δίνοντας για άλλη μια φορά ρεσιτάλ προσπεράσεων που αυτά τα έκανε πριν από 20 χρόνια ο Schumacher και πιο παλιά ο Senna με τον Villeneuve δεν είναι καθόλου λίγο πράγμα. Επίσης, σου αξίζουν μεγάλα συγχαρητήρια για το ότι πας κόντρα στην ομάδα και δείχνεις το πόσο τσαμπουκά έχεις και γιατί είσαι ο πιο μάγκας οδηγός και μαχητής μετά τον Alonso αυτήν τη στιγμή στο σπορ.

    Υ.Γ.1 Vettel, τύφλα να ‘χει ο Ken Block με τέτοιο τετακε.

    Υ.Γ.2 Μάλλον πάμε για νέο τοίχο συγκρούσεων στην Ουγγαρία όπως στον Καναδά. Το όνομά του ακόμα δεν το ξέρουμε.

    Υ.Γ.3 Όσο για τα teammate orders. Κατάργησή τους και ίδια αντιμετώπιση απέναντι στους οδηγούς της ίδιας ομάδας. Μόνο έτσι θα ξαναπάρει μπρος το σπορ όσον αφορά στο θέαμα. Όπως και η επαναφορά του οξύ ήχου των κινητήρων που κέντριζε το ενδιαφέρον στους φίλους του σπορ.

    Υ.Γ.4 Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Παραλίγο να το νιώσει στο πετσί του για τα καλά ο Hamilton από τον Rosberg.

    Υ.Γ.5 Ραντεβού στο Βέλγιο σε 4 εβδομάδες. Καλό διάλειμμα και καλή συνέχεια καλοκαιριού να έχουμε petrolheads.

    Κωνσταντίνος Μανδρέκας

    Στη νέα προσπάθεια του motornews.gr θέλουμε να συμμετέχεις και εσύ. Γράψε το δικό σου blog, τη δική σου άποψη πάνω στην ειδησιογραφία του παγκόσμιου motorsport και γίνε έτσι μέλος της ομάδας του μηχανοκίνητου portal ανεβάζοντας το fun factor της ενημέρωσης.

    Σχόλια

    Σχόλια