Η έλλειψη του FRIC θα παίξει μεγαλύτερο ρόλο στο Hungaroring

    Στη Γερμανία είδαμε ότι η Mercedes έχασε μερικά δέκατα από την απαγόρευση του FRIC αλλά αυτά δεν ήταν ικανά να την κάνουν να χάσει τα ηνία. Πηγαίνοντας στην Ουγγαρία, ο Nico Rosberg ανησυχεί περισσότερο καθώς η φύση της πίστας απαιτεί περισσότερα από το μονοθέσιο λόγω των γρήγορων στροφών.

    Με τις στροφές που υπάρχουν θα επηρεαστούμε περισσότερο. Δεν έχει σχέση με τα κερμπ και τις αναπηδήσεις, αλλά με τη διάρκεια των στροφών και την ταχύτητα μέσα σε αυτές. Ο μέσος όρος ταχύτητας μέσα στις στροφές είναι υψηλός.

    Ο Jenson Button δηλώνει ότι έχουν συνηθίσει να αγωνίζονται χωρίς FRIC κι έτσι δε θα αντιμετωπίσουν μεγάλα προβλήματα.

    Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αντιδράσουν τα μονοθέσια χωρίς το FRIC, διότι είναι μια πίστα με αρκετές αναπηδήσεις. Το FRIC βοηθά σε αυτό το κομμάτι και όσοι έχουν συνηθίσει να δουλεύουν χωρίς αυτό θα επωφεληθούν. Είχαμε ένα καλό σύστημα αλλά έχουμε συνηθίσει να αγωνιζόμαστε χωρίς αυτό, οπότε αυτό είναι υπέρ μας.

    Η Sauber, στη Γερμανία, φάνηκε να είναι η ομάδα που επωφελήθηκε περισσότερο από κάθε άλλη. Όμως η επικεφαλής της ομάδας, Monisha Kaltenborn, δηλώνει ότι η απόδοση του FRIC σχετίζεται με τα χαρακτηριστικά της πίστας.

    Πρέπει να είσαι προσεκτικός διότι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά της πίστας. Υπάρχουν πίστες που μπορεί το FRIC να κάνει τη διαφορά και υπάρχουν άλλες που δεν αλλάζουν πολλά. Θεωρώ ότι στη συνέχεια θα κλείσουμε κι άλλο τη διαφορά, αλλά θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί.

    Σχόλια

    Σχόλια