Τσάμπα FRICαραμε

    Πριν το Grand Prix Γερμανίας το θέμα που κυριαρχούσε ήταν η απαγόρευση του FRIC και πόσο θα αλλάξει την εικόνα του πρωταθλήματος αυτή η ξαφνική αλλαγή. Συνολικά όλα τα μονοθέσια έγιναν πιο δύσκολα στο όριο και πιο απότομα. Οι ομάδες χρειάστηκε να σκληρύνουν τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων κι αυτό έκανε τα περάσματα πάνω από τις ανωμαλίες και τα κερμπ πιο δύσκολα. Οι οδηγοί και οι ομάδες όσο περνάει ο καιρός  θα προσαρμόζονται.

    Μετά το 3ήμερο στο Hockenheim είδαμε ότι η Mercedes δεν… ίδρωσε για να πάρει τη νίκη κι αν ο Hamilton δεν εκκινούσε από την 20η θέση θα είχαν κάνει εύκολα το 1-2. Η Mercedes ήταν η ομάδα που είχε τα μεγαλύτερα οφέλη από το FRIC. Η W05, την Παρασκευή στα FP, έδειξε πως έχασε λίγο από την ταχύτητά της και τη διαχείριση των ελαστικών αλλά τελικά δεν είναι αυτό το μυστικό της επιτυχίας. Ίσως να έχασε 3-4 δέκατα, αλλά θα τα αναπληρώσει, θα βρει 1-2 δέκατα από αλλού και θα φτιάξει πάλι τη διαφορά που είχε.

    Αυτοί που φάνηκε να επωφελούνται από αυτή την απαγόρευση, σε σχέση με τον ρυθμό της Mercedes, είναι οι Red Bull, McLaren και Sauber. Ειδικά η ελβετική ομάδα, πήρε τα πάνω της. Πέρασε στο Q2, κάτι που είχε καιρό να κάνει, και τερμάτισε στην 14η θέση την Κυριακή. Συνολικά η εικόνα της όλο το 3ήμερο ήταν πολύ καλή, σε σχέση με τα άλλα GP. Η RBR μπορεί να μην εντυπωσίασε στον αγώνα, αλλά έχει πλησιάσει την Mercedes. Επίσης, πιο κοντά ήρθε και η McLaren αλλά ίσως η βελτίωση αυτή να μην έχει να κάνει μόνο με το FRIC. Η βρετανική ομάδα είχε μερικές αναβαθμίσεις στο Hockenheim, οι οποίες δούλεψαν πολύ καλά.

    Από την άλλη η Ferrari δε φάνηκε να μειώνει τη διαφορά της από την Mercedes. Η απαγόρευση του FRIC δε φάνηκε να την επηρεάζει αρνητικά, αλλά ούτε και θετικά. Η Williams όπως φάνηκε δεν κλονίστηκε ιδιαίτερα, ίσως να βρήκε και 3-4 δέκατα σε σχέση με την Mercedes.

    Lotus και Force India φάνηκε να είναι οι ομάδες που επηρεάστηκαν περισσότερο απ’ όλους από την απαγόρευση του FRIC. Ειδικά η Lotus δυσκολεύτηκε σημαντικά στα μεγάλα stint και στη διαχείριση των ελαστικών.

    Όσον αφορά την ουρά του grid, η μάχη μεταξύ των Marussia και Caterham παραμένει ίδια, τουλάχιστον αυτό έδειξε το Hockenheim. Οι πράσινοι, που όπως δείχνουν τα πράγματα είναι οι υπαίτιοι για όλο αυτό το πανηγύρι, ίσως να βρήκαν 1 δέκατο σε σχέση με τους κόκκινους.

    Τελικά τσάμπα fricαραμε την τελευταία εβδομάδα…

    Alex Switch

    Σχόλια

    Σχόλια