GP2 Γερμανίας R2: Ο τζογαδόρος Coletti

    Ο Stefano Coletti στην πρώτη του νίκη για φέτος στο GP2, υπό μικτές συνθήκες στον αγώνα sprint του Hockenheim. Ο οδηγός της Racing Engineering ρίσκαρε και ξεκίνησε τον αγώνα με slick ελαστικά, την ώρα που καταιγίδα είχε πλήξει τη γερμανική πίστα. Το ρίσκο αυτό απέδωσε, αλλά χρειάστηκε να βγάλει όλο το ταλέντο του. Το ίδιο ρίσκο πήρε κι ο Felipe Nasr της Carlin. Ο Βραζιλιάνος μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα τερμάτισε στη 2η θέση ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο οδηγός της ART, Stoffen Vandoorne.

    Το σκηνικό ήταν διαφορετικό σήμερα στο Hockenheim, με βροχή και βαριά συννεφιά. Η βροχή σταμάτησε λίγο πριν την εκκίνηση αλλά η πίστα είχε πολύ νερό. Παρόλα αυτά κάποιοι επέλεξαν να ξεκινήσουν με slick ελαστικά.

    Ο Berthon ο οποίος εκκινούσε από την pole έφυγε καθαρά μπροστά στην εκκίνηση αλλά πίσω του οι οδηγοί με slick δυσκολεύτηκαν πολύ. Αυτό προκάλεσε κάποιες επαφές και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα. Αφού ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι, ο Evans που είχε ανέβει 2ος πέρασε τον Berthon και πήρε τα ηνία. Ο Νεοζηλανδός δεν κατάφερε να κρατηθεί για πολύ καθώς μετά από ένα λάθος επέτρεψε στον Vandoorne να ηγηθεί. Ο Βέλγος με σταθερή οδήγηση άνοιξε τη διαφορά του.

    Πιο πίσω οι οδηγοί με slick ελαστικά είχαν χάσει αρκετές θέσεις. Ο Coletti ήταν σε καλύτερη κατάσταση απ’ όλους. Στους πρώτους γύρους ήταν 13ος. Όμως, με εξαιρετική οδήγηση κατάφερε να διατηρήσει τον έλεγχο και καλό ρυθμό. Αυτό του επέτρεψε να επιτεθεί στη συνέχεια, όταν η πίστα στέγνωνε. Στο 10ο γύρο η διαφορά του Coletti από τον Vandoorne ήταν 45 δευτερόλεπτα. Όμως από εκείνο το σημείο και ύστερα σημείωνε συνεχώς ταχύτερα περάσματα. Όταν ο οδηγός της ART μπήκε να αλλάξει από βρόχινα σε slick έχασε την πρωτοπορία από τον οδηγό της Racing Engineering. Ο Vandoorne όχι μόνο έχασε την 1η θέση αλλά δέχθηκε και σκληρή επίθεση από τον Nasr. Ο Βραζιλιάνος μετά από μια πολύ όμορφη μονομαχία με τον Βέλγο πέρασε 2ος και ξεκίνησε το κυνήγι του Coletti.

    Πλησίασε αρκετά αλλά ο Colleti έλεγχε τον ρυθμό και όταν έπεσε η καρό σημαία ήταν πρώτος. Ο Μονεγάσκος πανηγύρισε μια εξαιρετική νίκη ρισκάροντας με slick ελαστικά στη βροχή. Η δεύτερη θέση του Nasr, του επέτρεψε να μειώσει τη διαφορά του από τον Jolyon Palmer στο πρωτάθλημα. 168 για τον Palmer, 127 για τον Nasr, και 100 για τον Cecotto ο οποίος είχε έναν πολύ κακό αγώνα.

    Το πρωτάθλημα συνεχίζεται σε μια εβδομάδα στην Ουγγαρία.

    Βαθμολογία

    Αποτελέσματα

     

     

    Θέση # Όνομα Ομάδα Last Lap GAP INT PIT
    1 6    S. COLETTI Racing Engineering 1:25.449 26 LAPS 26 LAPS 0
    2 3    F. NASR Carlin 1:25.637 +1.2 +1.2 0
    3 10    S. VANDOORNE ART GP 1:26.254 +5.4 +4.2 1
    4 21    M. SORENSEN MP Motorsport 1:27.440 +15.5 +10.1 1
    5 12    J. LANCASTER Hilmer Motorsport 1:27.047 +17.8 +2.3 1
    6 7    J. PALMER DAMS 1:26.851 +18.2 +0.4 1
    7 27    A. ROSSI Campos Racing 1:26.894 +19.6 +1.4 0
    8 14    A. QUAIFE-HOBB Rapax 1:27.590 +23.9 +4.3 1
    9 19    T. DILLMANN EQ8 Caterham Racing 1:27.310 +25.1 +1.2 1
    10 18    R. HARYANTO Caterham Racing 1:26.341 +35.7 +10.6 1
    11 1    M. EVANS Russian Time 1:27.855 +38.7 +3.0 1
    12 2    A. MARKELOV Russian Time 1:28.466 +39.7 +1.0 1
    13 22    S. CANAMASAS Trident 1:27.710 +45.4 +5.7 1
    14 15    S. TRUMMER Rapax 1:26.318 +51.9 +6.5 0
    15 11    D. ABT Hilmer Motornsport 1:27.063 +54.2 +2.3 0
    16 20    D. DE JONG MP Motorsport 1:27.195 +54.8 +0.6 1
    17 24    N. BERTHON GP Lazarus 1:26.925 +56.1 +1.3 1
    18 4    J. LEAL Carlin 1:26.561 +63.2 +7.1 0
    19 9    T. IZAWA ART GP 1:27.769 +68 +4.8 1
    20 25    C. DALY GP Lazarus 1:29.838 +68.8 +0.8 1
    21 17    A. NEGRAO Arden International 1:30.896 +71.7 +2.9 1
    22 16    R. BINDER Arden International 1:33.354 +74 +2.3 1
    23 23    J. CECOTTO Trident RETIRED +5L +5L 1
    24 26    A. PIC Campos Racing +10L +10L 1
    25 5    R. MARCIELLO Racing Engineering RETIRED +4L +4L 1
    26 8    S. RICHELMI DAMS +74 + 0

    Σχόλια

    Σχόλια